Postanowiliśmy, że będziemy prowadzić bloga i będziemy się z Wami dzielić swoją wiedzą o zarządzaniu czasem i zadaniami. Na początek w kilku słowach o historii. Dzięki temu, że poszukiwaliśmy nowych rozwiązań redukujących czas montażu paneli fotowoltaicznych w firmie lokalnej i rodzinnej, powstała nasza aplikacja. Pierwsze prace programistyczne zaczęliśmy już 6 lat temu. Na przestrzeni lat wdrażaliśmy i testowaliśmy różne funkcjonalności. Dążyliśmy do zoptymalizowania procesu zarządzania zadaniami oraz równoległej pracy kilku zespołów. Obecnie nasza aplikacja jest przystosowana każdej średniej i małej firmy działającej budowlance. Obsługujemy firmy serwisowe, wykończeniowe, instalacyjne oraz remontowe. Będzie dużo ciekawostek o tym, jak skutecznie zarządzać czasem i zadaniami w branży budowlanej. Naszą pasją jest dbanie o dobrą organizację pracy na budowie oraz w biurze.